Kalite Politikamız

                                 
                                                                  KALİTE POLİTİKAMIZ

 

Hizmetlerimizi, bağlı bulunduğumuz standartlar, yasal mevzuatlar,

müşteri şartları ve COMEX kurum prosedürleri dahilinde sunarak,

müşteri memnuniyetini temel amaç edinerek çalışmalarımızı sürdürmek.

Müşterilerimizin beklentilerine en kısa sürede ve en doğru şekilde bağımsız
ve ön yargısız yanıt vermek, hizmet sunmak.

Hizmetlerimizi güvenilirlik, eşitlik, tarafsızlık ve ticari  etik kurallar çerçevesinde sunmak.

İç ve dış geri bildirimleri değerlendirmek, istek, şikayet ve itirazları değerlendirip en kısa sürede doğru çözümler bulmak.

Sürekli eğitim felsefesi ile tüm çalışanlarımızın eğitimlerini devam ettirmek.

 Sürekli gelişim ve iyileştirme felsefesi ile kurumumuzun

 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ uygulamasını ileriye taşımak.

Süreçlerimizde sürekli iyileştirme yaparak iç ve dış müşterilerimizin

memnuniyetini arttırmak için kaynaklarımızı mümkün olduğunca kullanmak.